بهینه سازی جستجوها برای بهتر استراتژی محلی

بهینه سازی جستجوها برای بهتر استراتژی محلی

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1399 زمان : 16:11 | بازدید : 65
نویسنده : pishro | نظرات (0)

سئو (SEO) چیست - سئو وب سایت - موتورهای جستجو سئو- سئو سایت در تهران - رتبه  یک گوگل

 

جستجوی گوش من یکی از سریعترین کلید واژه های محلی جستجوگرها در موتور جستجو است.

 

در مقایسه با سال گذشته جستجوهای "نزدیک من" بیش از 150 درصد افزایش یافته است.

 

و

 

اگر برای SEO محلی بهینه سازی نمی کنید ، 46 درصد کل Google را از دست می دهید.

 

نمایش در جستجوی "نزدیک من" در SERP برای توانایی مشتریان در یافتن اطلاعات در مورد مشاغل شما بسیار مهم است.

 

اگر حاضر نشوید ، مطمئناً رقبای شما حضور خواهند داشت.

 

بنابراین ، چگونه می توان با بهترین نکات ما از وب سایت و Google برای کسب و کار من بیشترین بهره را برد تا جستجوهای "نزدیک من" را در Google برای بهینه سازی استراتژی محلی بهتر بهینه کنید؟

 

برای جستجوی "نزدیک من" بهینه شوید

داده های نظرسنجی در استرالیا نشان می دهد  چگونه صفحه اول گوگل باشیم که 80٪ تلفن های هوشمند حداقل هر ماه یک بار هر کلمه کلیدی "نزدیک من" را جستجو می کنند.

 

مشهورترین صنایعی که تحت چنین رادار جستجوی محلی قرار می گیرند ، مهمان نوازی ، بانک ها و سینماها هستند.

 

از این نظرسنجی ، حداکثر جستجو برای مشاغل غذایی "در نزدیکی من" انجام می شود و به دنبال آن سرگرمی و بانک است.

 

با این وجود شرکت های پوشاک و بانکی خیلی عقب نیستند. نتایج به وضوح هدف جستجوگر را نشان می دهد.

 

اگر صاحب مشاغل محلی هستید ، بهینه سازی جستجو برای "نزدیک من" برای موفقیت کسب و کار شما کاملاً حیاتی است.

 

بنابراین ، در اینجا برخی از نکات بهینه سازی برای اجرای یک کمپین SEO "نزدیک من" آورده شده است.

 

مبارزات انتخاباتی نزدیک من

1. لیست کسب و کار من در Google ایجاد و به روز کنید

لیست های کسب و کار Google اولین مواردی هستند که در بیشتر مواقع هنگام جستجوی کلمات کلیدی محلی ظاهر می شوند.

 

به یک معنا منطقی است ، زیرا Google برای کسب و کار من تمام اطلاعات لازم (تعداد ، جهت ، عکس ها ، بررسی ها و غیره) را دارد که پس از جستجوی کلمه کلیدی "در نزدیکی" به آنها نیاز خواهید داشت.

 

بدون توجه به اینکه آدرس فیزیکی کسب و کار خود را دارید یا نه ، می توانید به راحتی یک نمایه Google برای کسب و کار من ایجاد کنید. با این حال ، برای دریافت کد تأیید ارسال شده توسط تیم Google ، باید آدرس داشته باشید.

 

لیست GMB نیز بر روی نقشه ها ظاهر می شود و توسط Google در منابع مختلف دیگری تحت فشار قرار می گیرد. از این رو ، حضور در آنجا می تواند موفقیت دید آنلاین یک تجارت را تضمین کند.

 

همچنین ، یکی از راه های بهینه سازی بیشتر جستجوهای "نزدیک من" ، بررسی بیشتر و بیشتر در مورد لیست GMB است. تعداد بازبینی ها باید چیزی نزدیک به تعداد بازبینی ها در لیست رتبه بندی فعلی باشد.

 

2. وب سایت خود را به صورت دوستانه موبایل کنید

این فرض شخصی من است که بیشتر کلمات کلیدی جستجوی "در نزدیکی من" زمانی انجام می شود که افراد از خانه خارج شده و یا در شرایط اضطراری قرار داشته باشند.

 

گرسنه؟ اجازه دهید ما در رستوران نزدیک من جستجو کنیم!

 

وقتی وب سایت شما از نظر موبایل دوستانه باشد ، نه تنها بازدیدکنندگان را از همه منابع جذب می کند ، بلکه نرخ پرش شما را نیز کاهش می دهد.

 

این تضمین می کند افرادی که بلافاصله از نتایج جستجو استفاده می کنند به اطلاعات دسترسی پیدا می کنند و منتظر نمی مانند.

 

وب سایت های دوستانه موبایل از نظر عملکرد کلی سئو نیز بسیار خوب عمل می کنند. در واقع ، بسیاری از منابع همراه با خود Google چندین بار این حرف را زده اند که وب سایت های دوستانه تلفن همراه می توانند از بسیاری جهات به جستجوگرها و رتبه بندی کمک کنند.

 

برخی از نکات مناسب برای موبایل دوستانه وب سایت عبارتند از:

 

از فلش استفاده نکنید

بر زمان بارگیری وب سایت تمرکز کنید

از دکمه های به اندازه کافی بزرگ برای کار در دستگاه های تلفن همراه استفاده کنید

باید از فونت های بزرگ استفاده شود

طراحی خود را ساده و متن خندق تبلیغات مسدود کننده نگه دارید

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش